Tio saker om mig

~ Jag får panik av ringsignaler som bara blir högre och högre..
~ Jag tycker verkligen inte om att bada utomhus (förutom pooler). 
~ Jag har tandläkarskräck.
~ Om jag fick chansen att dö för några minuter och se vad som händer för att sedan bli levande igen, då skulle jag ta den.
~ Jag håller på Simon i Big Brother.
~ Jag skrattar alltid innan och under tiden jag ska berätta något roligt för jag vet att det är kul XD
~ Jag tänder typ på tyska. haha.. Och skånska.. Det språk och den dialekt alla andra avskyr ^^
~ Robert Pattinsson är min favoritskådis. Meeen, det är inte för att jag tycker han är snygg!
~ Jag älskar att ge bort saker/överraska/göra andra glada på andra sätt.
~ Jag är naturligt väldigt blond.


Kommentarer
Postat av: dilnaz

Då ska du inte träffa Ossi.. Han pratar både tyska och svenska med svag skånsk dialekt ;) Snacka om att jag går igång på det?!

2011-05-04 @ 19:23:00
Postat av: IDA - En drömmande TH-tokig blivande frisör

HAHA åh herregud, det skulle bli för mycket för mig ;)

2011-05-04 @ 19:52:07
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0