Ta inte allt så seriöst

HAHAHA den här macron har skapat lite olika åsikter, själv tycker jag den är skitrolig. Kanske för att texten passar så bra in på bilden, Natalie ser ju riktigt lidande ut. Faaaast, man känner ju knappt igen henne om hon ler på en bild, om hon inte ser allmänt tjurig ut så blundar hon med ansträngt ansiktsuttryck. Haha..



Den här tar nog ändå priset. Oftast är det inte så "sjysta" skämt som befinner sig på macros men som sagt, ta inte allt så seriöst. Jag tycker inte det är kul p.g.a. jag tycker att kvinnor ska stå i köket eller för att jag hånar personer med ADHD. Det bara är... kul? :P Och det stämmer oftast in så bra med bilden ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0