Snart ett år med Gulligullhår

Det märks att det inte är mycket kvar av terminen! Det är betygsamtal hit och dit, knappt inget datoranvändande (i alla fall inte för skolarbete;)), prat om hur många dagar det är kvar o.s.v. Fast det här året har gått så otroligt fort att jag inte har några sommarlovskänslor, det känns inte som att det REDAN är sommarlov!! Galet!

För ett år sedan gick jag sista året på Odlarn och hade ingen aning om vad jag hade att vänta mig. Det känns som att jag gått i Gullhår och känt mina närmsta vänner i evigheter men när jag tänker efter så är det inte mer än några månader. Känns jätteskumt då det som sagt känns som motsatsen! 





 

gillarer!

Kommentarer
Postat av: Snyggaste blondinen ever

Hahah shiiit vad snygga!

Men gillardig med b-ruden!

2011-05-25 @ 16:33:12
Postat av: Hon den andra

SNYGGA TJEJER HELL YEAH!

Jag gillar dig också, riktigt mycket <3



Kan ju tillägga att jag hatar mig på första bilden, KOLLA IN TANT-FÄRGEN! hahahha

2011-05-26 @ 20:39:32
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0