Rollspel

Jag befinner mig fortfarande i skolan men nu har vi engelska och inte svenska ;) I början av lektionen lekte vi, vi var i grupper så skulle en i laget rita på tavlan och de andra i laget gissa. Haha, jag skulle rita en stol en av gångerna, det blev inte fint men de förstod vad det var i alla fall.... :P 

Nu har vi spelat teater och jag skrattade rakt genom hela scenen. Hahaha, jag skulle vara en dryg knarkare på arbetsintervju.. Det var inte det enklaste att hålla sig när alla andra skrattade XD

Nu är det mer teater tror jag, måste stänga datorn.

Hörs sen :)


Kommentarer
Postat av: Mallesplace - Go My Own Way

vad går du för programm? :)

2011-05-05 @ 16:40:37
URL: http://mallesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0