Restylane

Bakom mig bakar Elin chokladbollar, som om inte de fyra-fem satserna som redan gjorts räckte? Haha, fast den här laddningen skulle hon tydligen baka för oss och inte till min klass ;)

Just nu sitter jag och läser om restylane, haha, det är ju faktiskt väldigt mycket bättre än botox! Restylane försvinner ju inom ett år. Vissa förstorade läppar kan ju faktiskt vara snygga men absolut inte om det är FÖR mycket. Och det får inte bli att man inte ser några ansiktsuttryck eller att man inte kan le. Då är det inte snyggt och INTE värt det!! Inte enligt moi i alla fall.  

Hittar tyvärr inga bra bilder, ni får väl googla om ni vill se restylaneläppar ;)


Kommentarer
Postat av: My

Sv: Tack, bilderna gör det dock inte rättvisa. Jag önskar att jag bodde i Paris. En dröm. Tänk att vandra på dessa gator i solnedgången. Soluppgången. En fet, vacker och oslagbar dröm. Puss ♥

2011-05-25 @ 22:06:44
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0