Pineapple for breakfast

När jag klev upp för 20minuter sedan är det första jag möts av en mamma som sitter på köksgolvet och planterar om blommor och en pappa som skruvar upp en persienn.. Jaha, det är en "sån" söndag, då man inte gör något speciellt på ^^ haha! Att plantera blommor är något jag förmodligen aldrig kommer göra, när jag flyttar kommer jag bara ha plastblommor eller slänga skiten när de behöver planteras om, hahaha! Jord under naglarna är inte min grej.

Reprisen av ESC -11 visas just nu, dock hinner jag typ bara se poängutdelningen då det började runt 9 imorse ^^ Förmodar att det kommer bli nästan lika spännande idag! ;) dessutom äter jag ananas, gott som fan!


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

ååååh, nice med ananas. En av de godaste frukterna, lätt! :D



Vad tyckte du om Eurovision då, om du såg det? :) Vem hejade du på? Förutom sverige då...

2011-05-15 @ 13:26:33
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0