Onödigt allvar

Nu är jag hemma! Gymnasiets första nationella prov är avklarat. Det började runt 9 och de hade delat upp alla ettor i smågrupper från varje klass och satt ihop dem till "nya klasser". Så i mitt klassrum var det jag och typ fem till från klassen. Sen var det från andra klasser såklart. Det är synd att de förstorar upp proven så pass mycket, det gör en bara ännu mer nervös och då presterar man inte lika bra som annars. Bara så himla onödigt. Menmen, det är gjort nu och vi får väl se hur det gick!

Det godaste kolsyrade vattnet måste ju vara Bonaqua. Jag har tidigare testat päron och citron, nu har jag dock tagit steget och bestämde mig för Jordgubb och rabarber. Päron är godare men den här duger! :) Tack lilla mormor!

1. Päron
2. Jordgubb och rabarber
3. Citron

;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0