Morgonstund har guld i mun....

Just precis! Älskar att gå upp innan sju! ;)

Nu har jag precis sminkat mig, rougen blev jätteojämn känns det som men det får vara så. I´m only human. Idag i skolan förmodar jag att jag ska föna.. Vi ska ju ha visat upp två damföningar och en herr imorgon så ^^ Förresten, på fredag ska vi köra paintball... Jag är lite rädd.. Hahaha, pappa har tipsat mig om att ha en tjocktröja under... Jag vill inte att huden ska spricka om jag får ett skott på nära håll O_O haha äsch, det fixar sig!

På lördag ska vi äntligen ha praktik igen!! :D Vår handledare har varit på Bali i tre veckor..... ._. hahah, jag är inte alls avundsjuk!! ;)

Kommentarer
Postat av: Hamstern

Jag har saknat praktiken så himla mycket. Längtar!

2011-05-02 @ 13:58:20
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0