Lång och intensiv men jävligt rolig dag

NU är jag hemma efter nästan 12 timmar. Var ska jag börja? Vi kom till salongen och började styla oss. Som jag planerat sedan innan blev det lite regnbågeinspirerat. Det blev helt okej, pigmenten kom dock inte fram lika mycket som jag hoppats på. Det var jag och några till som skulle till "tältet" först så vi tog frisörväskor och en pall eller vagn med oss. Vi gick runt hela stan innan vår lärare kom och mötte oss. Då visade det sig att vi gått förbi ingången för länge sedan. haha!

Till en början var det inte så många människor på plats som ville stylas men vi började med arrangörerna till hela eventet. Vi hade både smink- och hårprylar med oss så det blev fulländat resultat. Jag har sotat halva Eskilstunas ögon känns det som, haha! Tjejer som killar kom och ville ha smink, jätteroligt!

När vi slutat runt 15 gick Mikkis, Tove och jag till Café Smak och sedan till något ungdomsställe där deras kompis skulle spela! De var duktiga :)

Så ehm ja, som ni kanske kan tänka er är jag ganska trött i huvudet OCH fötterna!!! Snart är det mat som gäller och sedan ska jag bara ligga och pilla naveln.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0