Kväll och jag är trött

Imorgon blir det förhoppningsvis en soft dag, Wella kommer och ska typ lära oss om färg? Känns lite konstigt då vi redan har haft prov på det typ två gånger och färgat hår X antal gånger. Hoppas det är intressant, lite B om det är samma som vi redan lärt oss tusen gånger. På eftermiddagen (hm.... vi som är egentligen är lediga då. Visserligen fick vi ju sluta tidigt idag men ändå ^^) ska vi färga modeller. hehe om vi har några ;) Det är i stort sett bara långa dagar kvar, på fredag är det ingen idrott utan matte... I tre timmar? Vilket gör att vi lär sluta halv fyra när vi brukar få sluta runt två de dagarna? hahah fan vad jag gnäller och det måste vara jätteintressant att läsa om ;)

ÄSCH, jag står faktiskt ut med att vara i skolan, så pjåkigt är det ju faktiskt inte :D mycket roligare nu än vad det vad det var på Odlarn såååååe, jag ska inte klaga. Jag har det faktiskt jävligt bra i skolan så jag förstår egentligen inte varför jag gnäller. Kanske för att jag längtar till sommarlovet?

Hörde att chefen på Fortet där vi äter hade blivit lite argare än vanligt på dem som åt tidigt igår (när jag var ledig), nu vågar inte jag gå dit innan min klass tid igen, hahah, de är så läskiga :S.. Även om jag brukar kunna prata för mig ^^

Snart är det big brother som vanligt, sen ska jag sussa! Vi hörs imorgon!



p.s, jag ska börja vara lite mer positiv i bloggen, jag är ju faktiskt inte så negativ irl ;) bara så ni vet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0