Klippt och klart

Tove har nu åkt hem och jag hann med en snabb klippning på Elin. Hon ville bara fräscha upp topparna och göra luggen kortare, något hon pratat om väldigt länge men som inte blivit av helt enkelt. Nu är hela jag hårig av hennes små blonda strån :P får ta och rolla mig!

Tove och jag bakade negerbollar, sjukt gott! Jag har varit sugen på det superlänge men inte orkat göra det!



Jag kände mig lite som Bill i fredags när Tove fixat mitt hår, jag hade liknande brillor som honom och en skjorta med samma färger han har, haha, det var bara ögonbrynet som saknades ;) fel bryn dock men även en wannabe måste väl få vara liite unik? ;) 

Kommentarer
Postat av: The stylist

Tycker du var en riktigt snygg wannabe!

2011-05-16 @ 19:44:05
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0