If I said I want your body now, would you hold it against me?

När blogg.seproblemet äntligen är fixat börjar mitt internet fucka också... Alltid är det något ;)

Jag har precis fixat med mina nyinköpa lösnaglar, fan vad skönt det är att äntligen ha långa igen (även om dessa är fejk ;)). När jag var yngre och hade lösnaglar hade jag väldiga problem med att göra vardagliga saker med dem, så som låsa toalettdörren utan att fastna, öppna mjölkpaket o.s.v. men nu är jag mycket vanare vid att hantera långa naglar, både mina egna och fejk ;)

Oooh nu är det spännande på Jerry Springer, en kille ska berätta att han ligger med sin sambos syrra. Hon skyller på att han är bilmekaniker och att han skulle fixa syrrans bromsar. HAHA, alla vet väl att om bromsarna ska lagas slutar det i baksätet ;)


(sämsta bilden ever..)


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: Ja, det är rätt:) stämmer det där.

Så du gillar också TH?:D

2011-05-09 @ 21:41:32
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0