I´m leaving home

Nja, inte riktigt. Jag kom precis hem! Hade planerat att gå men jag åkte halva vägen, ville inte riskera att bli dyngsur.

Läste precis på face att vi ska på en föreläsning av något slag ang. gesäll imorgon på eftermiddagen. När vi egentligen ska vara lediga. Vi ska alltså sitta och lyssna på något som i alla fall. jag känner att jag inte har någon som helst användning av. Jag lär ändå inte ta något gesällbrev. I alla fall inte med de nya reglerna. Nävver Justin Bävver ;) 

Idag på frisörlektionen skulle jag göra fönvågor, sjukt äckligt tråkigt. Tove och jag blev dessutom män för ett tag, vi hade slips, skjorta och jag hade till och med herrfrisyr. Det saknades bara en bula i brallan liksom.

Jag ska faktiskt ta och lyssna på GaGas nya "Hair", jag har höga förväntningar efter att ha läst andras reaktioner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0