Fredaaag

Tjohej, nu är jag hemma igeeen! Vi började dagen i salongen där jag gjorde en svinrygg, vi repeterar ju just nu så vi ser att vi inte glömt vad vi gjorde i början :) Sen var det snabba puckar till Fortet för att äta och sedan ut till Hällby/ eller något sånt där vi skulle skjuta paintball. Det visade sig inte vara min grej. Jag blev träffad två gånger och då lade jag undan geväret. Haha.. Nej men det gjorde sjukt ont och jag kände att jag gjort så gott jag kunde ^^ Blev nästan lite förvånad över att våra lärare inte ändrat sig ang. vi skulle köra ensama och att teknikklassen kör efteråt. De parar gärna ihop oss nämligen. En klass med bara tjejer och en annan med i stort sett bara killar.. Haha. Efter martyren åkte vi tillbaka till stan och då satte Tove, Mikkis och jag oss för att fika på Smak. Trevligt som sjutton med livliga diskussioner huruvida handbollsspelare eller soldater är sexigast... Det är inte sexigt att döda. Så är det bara! ;)

Som sagt, paintball är inget för mig och förmodligen inget jag kommer göra igen. Hahaha, jag är feg, jag vet ^^ Fast jag var skiträdd innan och gav mig faktiskt ut på fältet och körde lite. Jag försökte ju i alla fall och det måste väl vara värt något? :)

Underbart skönt att det är helg nu, blir ingen praktik imorgon så jag är ledig tre dagar i sträck. Skönt. Även om jag mer än gärna haft praktik imorgon. Det känns ändå inte som något "måste" eftersom det är så kul där! :)


Ska lägga upp bild på ett av mina skottsår (HAHA) sen... Så ni kan tycka synd om mig ;)


Kommentarer
Postat av: Mikael a

Det är inte sexigt att döda, nej. Men det är fan sexigt att vara soldat, så är det bara!! Jag menar, handbollsspelare?! Hur osexigt som helst. :)

2011-05-07 @ 11:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0