Ego Woman

I början av veckan beställde jag C. Gynnings "Ego woman" och idag kom den! Jag har bara läst 30 sidor i den än så länge men jag älskar den redan. Vet inte riktigt varför men det är något speciellt med självbiografier! Samtidigt som jag läser den så lyssnar jag på musik (läs: överröstar typ för att jag sjunger med lite högt... MEN ÄR MAN HEMMA SJÄLV SÅ ÄR MAN.)



Jag tycker att Carolina är rätt vettig, även om hon ibland gör sig till en dum blondin. Hon är exempelvis riktigt duktig på att måla. Bara för att man knullat i teve behöver man inte vara dum i huvudet :) dessutom.. alla kan ändra sig!




Kommentarer
Postat av: kariin

håller oxå på o läser den! kommit lite längre än dig då haha men men gynning är grym. läs bingos bok oxå, den är sjukt bra tkr jag :)

2011-05-12 @ 22:45:41
URL: http://karinsandell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0