Bakom mina solglasögon kan jag va' mig själv

Det är fan sant! De senaste dagarna har jag inte haft på mig brillorna för att det snöat och haft sig.. Då har jag inte velat ha dem. Fast jag skulle kunna ha på mig brillor året om!! Det är sjukt skönt. Idag är det solsken igen så nu när jag ska prommenera till skolan åker de på igen! Som jag har längtat..

Idag är det svenska och engelska som står på schemat, NP i engelska. Jag är inte nervös än men det kommer kanske. Inte för att jag hoppas men jag känner mig själv rätt bra. Ska kanske ta ett snack med läraren också ang. mitt betyg. Eller så skiter jag i det och får en överraskning.. Det får alltså bära eller brista. Fast, vi har ju typ två uppgifter kvar så det kanske är svårt att säga nu ändå. Jaja, nog om detta. Ingen idé att oroa sig över något jag ändå kommer märka. Haha... Jag blir lätt hönsig när det kommer till mina betyg som jag verkligen kämpat för.

Jag ska snart ta på mig mina älskade solglasögon och sedan gå till skolan. Hörs sen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0