Att spela i Big Brother, okej eller inte?

Alla vet att Big Brother är ett spel men är det okej att deltagarna inte är sig själva och leker i huset? Egentligen "borde" det vara okej, varför förbjuda lek i leken? Fast samtidigt så blir jag riktigt jävla upprörd på typ Gurkan, när han är falsk, snackar skit hit och dit, om ALLA. Jag försöker analysera Sara, om hon är falsk mot Martin, om hon kör ett spel eller om hon är Sara Jönsson. Det hade jag ju inte gjort om jag tyckt att det är okej att leka.

Jag tycker en sann person ska vinna. Alltså Simon helst. De som jag inte tror spelar och som jag tycker är värdiga vinnare är Simon, Martin och Peter men om jag får välja två i final skulle jag välja de förstnämnda.

Min "lista" över hur jag tycker de ska åka ut:

1. Gurkan (!!!)
2. Madde
3. Sara
4. Christian
5. Peter
6 (final). Martin
7. (final) Simon

För visst är det väl bara två i final?!

Vad tycker ni?



                            <3                                   <3

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej ^^



Några roliga planer i veckan då?

2011-05-16 @ 11:16:19
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0