22maj 2011

GodMorgon!

Idag ska jag och resten av familjen åka till fina mormor och fira henne då hon fyllde i veckan som gått! Det blir nog jättemysigt, det brukar det bli! Ska ta och komponera ihop någon fräsig sminkning nu, har mina tankar men får se om jag har de färgerna hemma... haha, håller knappt koll på vad jag har och inte har, fast rätt bra koll har jag nog ändå! Har städat lite på min "sminkbänk", så nu ser det bättre ut!

Jag har ju planerat att tapetsera om så det matchar lite bättre än vad det gör nu. Jag har lite funderingar på hur jag vill att sminkplatsen ska se ut och har haft i ett par år fast jag har ju haft mina lovely affischer ivägen, nu ska de ju bort på ena väggen.. Fast jag vet inte hur jag gör. Vet inte om det känns "onödigt".. Vem vet när jag tar mitt pick och pack och flyttar liksom? :S Inom tre år har jag ju förhoppningsvis mitt eget. Skitsamma. Det får jag fundera vidare på!




Ohyes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0