18maj 2011

Elin kom precis hem med glass till mig... Hihi, så sjukt gott! Tove och jag har ju en deal som säger att vi inte äter godis, chips (eller något i den stilen), inte dricker läsk och bara glass en gång i veckan. Det går faktiskt förvånandsvärt bra! Vi äter ju faktiskt fika... Fast jag äter inte det så värst ofta ändå.


Vi hade ju första nationella i matte A idag, gick bättre än vad jag förväntat mig. Fast jag ska inte ropa hej innan jag fått resultatet ;) Jag var klar med matten lite innan tio och då gick Tove, Mikkis och jag till gallerix för att köpa en grej. Sen gick vi och åt hos Ove och sedan delade vi på oss. Tove och jag gick en kort sväng i affärer och sedan gick vi till Frej på torget som skulle spelade alla möjliga låtar på torget! Han hade solo och visade prov på mycket talang!

Efter att vi haft hål i några timmar var det ju dags för gesällinformation. Det gjorde mig bara förbannad. Jag tänker inte gå in på det men jag kommer nog göra det i ett senare inlägg! Som ni märkte igår så är jag ju lite på "diskuterarhumör" för tillfället...


De kan ta sig någonstans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0