VINNAREN AV BIG BROTHER 2011 - SIMON DANIELSSON




Nu är det klart. Simon vann hela skiten. Som jag har hejat på honom!! Även om det inte gjort mig något oavsett vem av Simon, Martin och Peter som vunnit så är jag ändå glad över Simons vinst. Det är lite svårt att förklara hur jag resonerade i mitt hejande. Jag tycker så jäkla mycket om Martin också (som ni märkt...) så varför hejade jag då inte på honom eftersom det är honom jag tjatat om i veckor nu? Alla tre finalisterna var värdiga vinnare men på olika nivåer och sätt. Simpa och Martin var på samma nivå men på olika sätt och det var Simons sätt som gjorde honom till min etta. Martin är min etta på andra områden ;)

Martin kom trea och det är jag ganska glad över. Han fick komma ut till publiken och scenen på ett helt annat sätt än vad Peter "the second" fick. Det var mycket större och mäktigare för Granetofsen.

Men det känns otroligt konstigt. Vad ska jag nu göra om dagar och kvällar?! Huset står tomt och mellan 22-23.00 kommer andra program visas. Känns wierd.

GRATTIS SIMON!! HA DET SÅ TREVLIGT I THAILAND MED MARTIN!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0