Patetiskt

Det är ju lite kul att vissa s.k. "troll" har hittat hit och antagligen tycker de är superduktiga som hittat bloggen. Det är ju bara att googla på mig så kommer den ju upp som första träff. Att analysera allt i minsta detalj och dra sina egna psykiga slutsatser gör dem bara ännu mer till "troll".

Att "smyga" runt och läsa bloggar är ju bara patetiskt i det här fallet. Eftersom jag pratar med släkt och vänner får jag ju reda på sånt. Inte vad man räknar med kanske? ;)

Jag avslutar med ett "tänkvärt citat".... (HAHAH DÖR)

"Man ska inte kasta sten när man sitter i glashus! Lär känna människorna innan och skaffa ett liv" ;)



Tror jag tar det som en komplimang ändå, att jag kan underhålla så pass mycket, att makten ligger på min sida.


Kommentarer
Postat av: 5-0 till sverige

Bra skrivet Ida.

skulle inte kunna skrivit det bättre själv;)

2011-06-09 @ 23:24:02
Postat av: Ananas

Åsum dude!

I'm on your side babe <3

2011-06-10 @ 09:53:43
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: Maria

Glöm inte bort att man inte heller ska kasta bävrar i trähus^^ ;P

2011-06-10 @ 12:33:12
URL: http://littra.blogg.se/
Postat av: Elli

Du har så jävla rätt kusinen min! Skit ska fan skit ha, i detta fall ska fan sanningen fram, oavsett vad trollet i fråga tycker! Nu lär ju denna kommentar även den granskas och vändas huller om buller bara för att liksom! NEJ! En prognos tack, en konstaterad störning är väl egentligen vad som skulle kunna lätta någorlunda på trycket tror jag! Iallafall för nu!

2011-06-10 @ 19:01:15
Postat av: Anonym

Troll är helt fel ord i sammanhanget. Tror lurking/stalka passar bättre



"In Internet slang, a troll is someone who posts inflammatory, extraneous, or off-topic messages in an online community, such as an online discussion forum, chat room, or blog, with the primary intent of provoking other users into a desired emotional response."



Jag kollar bara din blog för att jag gillar en av dina vänner och du brukar lägga upp bilder på den personen.

2011-06-10 @ 20:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0