Britney Spears

Britney kommer alltid vara Britney, inget snack om saken och det är anledningen till varför jag ens tar mig tiden att kolla på hennes videos. Jag tycker inte Femme Fataleplattan var mycket att hurra för och det har jag nog skrivit tidigare. Fast hon var min idol som barn och jag kommer nog alltid bry mig lite för henne.

Tycker inte om hennes nya image eller vad det kan röra sig om, det känns så överdrivet fejk. Hon ska vara så oskyldig flicka med Barbieröst som erövrar världen ungefär. De flesta av hennes nya låtar är så meningslösa och obetydelsefulla att de inte ens är värd en påse skit och hon är bara för mycket. Nej, stopp. Det räcker inte att ha varit (typ) världens största artist, att vara vacker och ha snygga kläder i videos. Det krävs mer än så.

"I wanna go"


Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

Tänkte bara tipsa om att just nu pågår en fototävling på min blogg i samarbete med Johanpixels.se http://www.domkallarmighannes.com/2011/06/fototavling.html

finns även en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 200-600 unika läsare dagen så passa på att gå in och anmäla dig (kolla på vänster sida av bloggen) Annars kanske du vill göra ett bloglovinbyte?:)

2011-06-22 @ 18:49:13
URL: http://domkallarmighannes.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0