Pizza och ufotvillingar

Sitter för tillfället och äter en kebabpizza som vi köpte från Ica Maxi, en sån där i ugnen ni vet? Den var helt okej, inget jag lär få carvings efter men ^^

Elin och hennes kompis ska vara siamesiska tvilllingar på en ufofest i skolan, haha, och nu hjälpte jag dem precis att binda fast deras kroppar, de måste ju öva ^^ och av att se på dem förstår jag att det inte är det enklaste att gå i takt med benen ihopbundna! haha!!

Snart ska jag sticka iväg till Tovegirl och då kommer det ingen uppdatering! Det kommer imorgon =)

Kommentarer
Postat av: My

Sv: Det är ingenting som kan repareras av någon annan än mig. Jag har gjort det en gång, jag ska försöka göra det igen <3

2011-06-02 @ 22:10:49
URL: http://lettersinvain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0