What if God was one of us

Tjobre, it´s your girl Ida- Eskilstuna.

HAHA fan vad coolt det lät ;) not.

Som jag skrivit tidigare så hade Mikkis och Tove planerat något hemligt idag. Jag fick inte reda på vad det var förrän vi klev av bussen. Vi var i T-hälla och skulle kolla när Mikkis farmor och alla andra pensionärer (?) dansade finsk folkdans! Haha det var supergulligt även om Tove och jag missade själva dansen. Vi fick i alla fall se dem i söta dräkter och lyssna på finsk sång på Holmberget (?). Vi avslutade vistelsen i Torshälla med en vattenflaska från Konsum som dracks på en parkbärk på torget. Sen åkte Tove och jag till stan, hon hem och jag till mormor. Och nu är jag hemma!

Jag känner att min kropp är lite i obalans såhär efter nästan ett år i skolan. Det är det här med rutiner. När jag går i skolan äter jag frukost, lunch och kvällsmat i stort sett samma tid varje dag (om vi pratar vardagar alltså). Då äter jag tre gånger om dagen, varav två av gångerna i stort sett alltid är varm mat. Nu, när jag går upp runt lunch eller lite tidigare äter jag någon slags frukost och sedan äter jag ju bara kvällsmat som nästa mål. Sen är jag ju jättehungrig framåt 23, och alla vet att det inte är bra att äta då. Men vad ska jag göra?! Jag är ju vaken till efter 24 och jag hatar att vara hungrig. Dessutom känner jag verkligen sug efter något VARMT. Här om "dagen" satt jag och åt pulvermos i tunnbröd efter 23.00. Som sagt, vad ska jag göra? Är man hungrig så är man...

Kommentarer
Postat av: Finnen

Haha ni såg ju ett litet smakprov på dans!

Det var faktiskt kul sen, ni missade något ;)

2011-06-18 @ 19:12:02
Postat av: En av de få som inte kunde finska

JÄVLAR VILKET DRAG DET VAR PÅ HOLMBERGET.

haha



och ja, jag är likadan(inte första gången vi är likadana..;))

2011-06-18 @ 21:03:21
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0