Uppe med tuppen

God morgon!

Här står jag i nattoutfit och steker köttbullar till frulle/lunch. Ska snart ge mig iväg till Tove för sleep overparty! Det har tydligen bestämts att vi ska sjunga sing star.... Hm.. Fast jag vill spela Buzz sen så jag får väl ge med mig och lydigt sjunga.

Det var så underbart skönt i morse när jag vaknade och hörde hur regnet piskade mot fönstret!! Jag gick upp efter ett litet tag, gick på toa, sa hej till mamma och Elin och gick och la mig igen. Så kom jag upp för 40 minuter sedan. Mamma undrade om jag skulle vända på dygnet HELT, ja faktiskt, det är sommarlov och att vända på dygnet är tradition! Det är bara sommarlov EN gång om året och snart är jag vuxen = ska jobba = inget sommarlov. Det gäller att passa på!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0