The twilight saga

Svar till Mikkis (Zlatan..): Jag kanske gillar pissnödiga pedofiler som kollar in min röv? ;) hahaha!

JAG HAR VARIT PÅ BIBBLAAAAN! Där lånade jag två fina böcker av en av mina favoritförfattare, Stephanie Meyer! Jag känner mig mobbad som inte läst alla böckerna så nu ska jag göra det! Fick även med CD-skiva så ifall jag känner mig slö (vilket jag har en tendens att göra) så kanske jag lyssnar istället. :) Det var supersmidigt att låna trots att jag inte hade mitt lånekort med mig! Bara att skriva in personkod och pinkod istället för kort och pinkort. Sånt ger jag tumme upp för!



Kommentarer
Postat av: My

Sv: BILL MADE ME DO IT!!!!

2011-06-10 @ 15:14:47
URL: http://lettersinvain.blogg.se/
Postat av: Elli

Men åh, jag har ju annars böckerna så du hade kunnat låna från mig ist! :) btw, dom är ju helt fantastiska.. Speciellt Breaking dawn!! Eller du kanske lånade de engelska böckerna? ;) haha!



Pusspuss

2011-06-10 @ 18:54:44
Postat av: Ida - en drömmande TH-tokig blivande frisör

Elli: Åh jaha, haha, det visste jag inte ;) Nej jag var lat och körde på svenska ^^ PUSS

2011-06-10 @ 20:03:06
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0