SVAR

Svar till Mallan och Didde:
Hej på er! Håller med, familj eller vänner annars känns det meninglöst!!

Nejnej gud nej, haha, aldrig att jag skulle åka med dem någonstans. De har valt det själva dessutom, åka med "svärmor" precis som förra året. Jag är försiktig med att lämna ut folk i bloggen men det här blir ett undantag, jag tänker inte ljuga och om man läser det här får man skylla sig själv. De väljer själva att sätta sig utanför och då får det vara så. Som man bäddar får man ligga, som man brukar säga. Jag kan inte bry mig mindre efter allt som hänt.

Hoppas ni får en trevlig midsommar!


Kommentarer
Postat av: Didde

oj då. en del är lustiga..

Hare gött nu:))

2011-06-23 @ 19:36:05
Postat av: Elli

Göteborska?!? Gött.... Jaja! Såg ett sammanträffande där.. Dock inget att bry sig om! ^^



Mycket bra skrivet kusinen! Även jag kan inte bry mig mindre!



ha ett galet fantastiskt midsommarfirande imorgon (idag) :)



Puss <3

2011-06-24 @ 01:58:58
Postat av: Ida - En drömmande TH-tokig blivande frisör

Elli, nej det slutar man göra efter ett par år av intriger och inget vettigt som görs.



Detsamma, hoppas det blir sol, för jag antar det är planerat att sitta ute :)



pusspuss <3

2011-06-24 @ 11:49:18
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0