Söta kläder kan ta sig nånstans

I stort sett vilken blogg man kollar i så hittar man inlägg med sååå söta klänningar, skor, smycken och allt fan vad det är. Jag hatar sött. Blommor, rosetter, plysch, rosa volanger osv osv osv osv. Kan det inte finnas fler än typ EN bloggare som inte beställer hem volangklänningar från Nelly var och varannan dag?! AAH.

Man skulle kunna säga att jag hatar söta kläder.

Det är givetvis upp till var och en huruvida man vill ha söttsöttgulligull på sig eller ej och det är ju tydligen populärt bland i stort sett alla 10-25are men jag då?! Hahah jag som ALDRIG i livet skulle dra på mig något sånt. Tycker någon stor blogg som inte köper ovanstående kan öppnas. Det är svårt att hitta kläder som faller mig i smaken, för allt i butiker är blommigt och sött, då kan det behövas en blogg som tipsar mig med riktlinjer.

 Nej tack liksom.


Kommentarer
Postat av: kariin

sv: tror det var du som stod utanför cityhuset :)

2011-06-22 @ 15:34:31
URL: http://karinsandell.devote.se
Postat av: Anonym

JAG ÄR LIKADAN, FUCK BLOMMIGA KLÄNNINGAR MED VOLANGER

2011-06-22 @ 16:44:51
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0