Slö som få

Idag har jag inga större planer, "avbokade" typ precis de eventuella planerna med Tove och Mikkis för att jag känner att jag är slö idag. haha. Nej men ibland har man ju såna dagar, då man känner sig osocial och hemmakär. Ska dock följa med mamma till sjukhuset om en timme. Hon brukar ju gå dit själv men nu när jag är ledig tänkte jag att jag kan göra henne sällskap. Så jag ska nog gå och sminka mig lite snart. Hahah åt precis skink-ägg- pastasallad ur en plastbunke istället för tallrik. HAHA det kändes the ghetto. Eller något. Men varför lägga upp på tallrik när jag är den enda som ska ha och jag skulle blanda allt i bunken? :P

Sen ska jag (fortsätta) redigera text och läsa lite ur "Om jag kunde drömma". Bästa ♥

Kommentarer
Postat av: mami

Du är för gullig du! <3

Det var mysigt att ha sällskap till sjukhuset:)

kram söta dotri;))

2011-06-14 @ 11:30:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0