Nattugglor

Jag sitter såklart uppe, som vanligt.  Jag och Elin sitter tysta med varsin dator i knät. Pratade precis med Tove på face, hon skulle gå och lägga sig nu så jag har ingen att prata med nu.... Förutom Elin då förstås men på datorn ;) Lär gå och lägga mig jag med snart. Imorgon måste jag ringa lite ärenden och gå ut för att fixa en sak för sen kommer T & M! A-a-a-a-awesome!

Ska se till att någon av dem somnar så jag kan smeta smink i ansiktet på dem. Säger bara en sak - revansch!! Mikkis skickade över en bild till mig igår på när jag sover.... Med mascarafläckar i ansiktet. Underbart fint må jag säga. Vilka konstnärer de är!!

Kommentarer
Postat av: Konstnären

Bäst att inte somna tidigt när vi åker på kryssningen.. Då måste du gå runt med spritpenna i ansiktet på hela resan ;)

2011-06-16 @ 00:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0