@ my place

Vi har ätit pannkakor och planerat inför midsommar efter att vi kom hem från stan! Vi kommer ha sjukt kul, jag längtar skitmycket! haha! Vi kommer äta förrätt, varmrätt och efterrätt. Alla tre ansvarar för en av delarna, jag ska fixa varmrätten! Måste bara bestämma mig till 110% vad jag ska bjuda på, har lite olika alternativ! :)

Nu är alla tre osociala, jag sitter här och de andra två sitter/ ligger med varsin tidning och läser. Kanske skulle ta och pigga upp dem lite, kittla dem eller något annat spännande!

Som sagt var vi ju på stan och gissa vem som kom hem tomhänt?! JO JAG! Jag är inte ett dugg förvånad. Så jävla kräsen som jag är liksom. Jag hittar i stort sett ALDRIG något. Fast det är inte mitt fel att butikerna inte säljer något som faller mig i smaken :S

Kommentarer
Postat av: Förrätten

Jag kommer komma på typ dagen innan vad jag ska göra till förrätt.. haha!

2011-06-16 @ 20:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0