Midsommarmorgon

God morgon!

Idag är det midsommarafton och jag är taggad som fan! Tjejerna kommer runt 16 så jag har gott om tid att förbereda både mig själv och det som ska bjudas på! I år är faktiskt första gången jag firar midsommar på "egen hand", dvs inte med släkten. Antingen brukar vi vara hos farmor eller hos min farbror då båda har hus. Visst skulle det funka att träffas i vår lägenhet men det är förmodligen trevligare i hus där man kan grilla och vara ute. Hahah kommer dock ihåg en midsommar för några år sedan så var vi hos min farbror med familj, då slogs det upp långbord i vardagsrummet då det regnade. Det var bara att ta fram midsommarkänslorna ändå, låtsas att vi satt ute i solen. Det var bara i tankarna solen fanns dock, det regnade som fan utomhus.. Konstigt att det alltid måste vara dålig väder på midsommar!

Nu ska jag gå till köket och rosta en macka eller något!

Hoppas ni alla får en trevlig midsommar :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0