Midsommardagen

GOD MORGON!

Vi hade en superjävulskt bra midsommar igår! Mikkis vann tipsprommenaden, haha! Vi åt trerätters som alla varit med och gjort en rätt på.

Förrätt: Avocadoröra i avocadoskal
Varmrätt(min rätt): Black (hemmagjord rödvinssås) and white (köpt bea), marinerat kött med klyftpotatis!
Efterrätt: Cheesecake med jordgubbar och passionsfrukt!

Det var skitgott och alla satt med paltkoma efteråt. Hahaha! Ska lägga upp lite bilder senare, idag ska vi bara slappa framför The Hills och Dirty Dancing.


Kommentarer
Postat av: Efterrättsmakaren

DET VAR AS TREVLIGT OCH JÄTTEEEEEEEEEEEEEGOTT, mmmmmmmmmmmmm

2011-06-25 @ 13:37:10
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: avocadon

DET VAR ASGOTT, JA! HADE ASKUL, JA! ÄLSKAR ÖLSPELET, JA! JAG VANN FÖR JAG ÄR HELT ENKELT BÄST, JA! JAG GLÖMDE MITT PRIS HOS DIG, JA!

2011-06-25 @ 18:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0