MARATON

Imorgon ska jag och mina brudar på maraton. Det blir tungt men jag har tränat. HAHA NOT! VI SKA HA TWILIGHTMARATON! Fan vad nice. Det var fan evigheter sedan jag såg Twilight och New Moon. Eclipse ser jag på med jämna mellanrum dock. Jag blev så jäkla sugen på att se filmerna nu när jag är hälften in på "Om jag kunde drömma". Jag längtar jättemycket, haha, jag är lite hyper! Stor grej att bli så entusastisk över ;)

Jag är lite kär i Edward, faktiskt... Grymt att ha en boy som kan läsa ens tankar, haha! Är inte det typ alla tjejers dröm? XD


Kommentarer
Postat av: Elli

Ja men guuuud! Det är ju på tiden att köra ett sådant maraton snart igen för mig me! Hahaha, och det är väl första gången vi är kära i samma person ;)

2011-06-14 @ 22:28:52
Postat av: IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör

ELLI, hahaha ja det kan jag tänka mig att det är ;) haha!

2011-06-15 @ 00:30:18
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: MellAnn

Han kan ju inte läsa Bellas tankar..? Det är det som är konstigt! :S :)

2011-06-16 @ 23:08:12
Postat av: IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör

MellAnn: Just det, det är bara Bellas han inte kan läsa, alltså kan han läsa mina ;)

2011-06-16 @ 23:11:26
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0