Kvällsupdate

Snart är det läggdags för lilla mig. Är faktiskt väldigt trött så det kommer nog gå smärtfritt!

Imorgon och på Tisdag kommer ju jag inte vara hemma, är ju ute på havet och rövar men jag kommer fixa lite inlägg ändå så ni behöver inte bojkotta bloggen bara för att jag är på kryssning ;) Kommer dock skriva innan vi vandrar till bussen runt ett. Blir att gå upp tidigt... ^^


Imorgon ska jag packa, haha, nej vadå ute i sista minuten? ;) Fast jag har skrivit upp vad jag ska ha med mig så det går nog bra ändå kan jag tänka mig. Måste bara bestämma vilka skor jag ha på kvällen och vilken väska jag ska packa ned allt i. Även om det bara är en natt så krävs det lite förstår ni! Haha! Tove har samma "problem" så det kanske är en tjejgrej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0