Kryssning innebär planering

Tove, Mikkis och jag sitter runt köksbordet och diskuterar lite kring kryssningen vi drar på nästa vecka. Måndag för att vara exakt. Det ska bli jättekul!! Dessutom har Tove och jag bestämt att vi tillåter oss att dricka läsk under trippen. Som jag skrivit om tidigare har vi ju en "deal" som innefattar att vi inte äter godis, chips, glass (mer än två gånger i veckan^^) och inte heller dricker läsk.

Vi har en film kvar på maratonet men fick avbryta för mat! Tror vi ska gå in i mitt rum och sätta igång igen snart! :)

Kommentarer
Postat av: T

JAG ÄR FETT PEPP <3

2011-06-15 @ 23:09:12
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: McDuck

ÅH, JAG LÄNGTAR!!!! Det var jättelänge sen jag åkte på kryssning sist, P E P P

2011-06-16 @ 00:29:32
Postat av: mami

ni dricker l ä s k under kryssningen...;) vad bra;))))

2011-06-16 @ 12:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0