Krig 2039. Berlin. Drama/action. Huvudroller.

Enligt skapligt säker källa ska Bill och Tom Kaulitz (my babes, haha) spela huvudrollerna i en tysk action/drama film som handlar om krig under 2039. Själv grejen i sig är ju riktigt spännande och rolig. Men. Det är en sjukt tuff bransch och de kanske inte har råd att testa på ALLT för att hålla sig på topp. Förra turnén var en flopp enligt media och det är vad folk ser. Det är bara vi fans som såg Humanoid City som den förtjänar att ses. Allt behöver inte handla om siffror. 
 
Bill har testat på det mesta, reklam, modell (både catwalk och bild) och naturligtvis musik. De har tappat lite i musiken sen 2008 fast har samtidigt tagit sig framåt, exempelvis har de varit i Japan tre gånger under sju månader. Men jag vill inte att de blir B-kändisar. Antingen begränsar Bill sig och kan nå toppen igen, eller fortsätter han såhär med lite av varje, får göra allt han har passion för men sjunker och riskerar att bli en B.

Jag hoppas att det inte bara är jag som ser allt på håll och mer perspektiv som ser det, utan att även han inser fakta..

Jag klarar mycket men inte att se hur allt dör ut.




Kommentarer
Postat av: sarah

samma här :)!

2011-06-26 @ 13:39:57
URL: http://sarahrnic.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: Jodå ) helt ok:)

2011-06-26 @ 14:23:37
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0