Inför körkortet

Snart ska jag nog ringa ett par samtal till körskolor, jag måste ju börja övningsköra snart för fan! Fyllde ju 16 i November, det är exakt sju månader sedan! Fast jag ville ju inte börja med att köra ner i diket så det var ju bara att vänta men nu har jag väntat klart! Fast jag har ju ingen koll på bilskolor så det blir väl att ringa runt och kolla lite. Lite kul att min högsta dröm alltid varit att få börja övningsköra men när jag väl får det blir det inte av, hahaha, fast fan vad jag kommer köra när jag väl är i gång! Jag vill få mitt körkort så fort som möjligt så det är bara att ligga i. Jag kan dock inte se mig själv köra en bil men det kommer väl med tiden ;) haha!


Kommentarer
Postat av: Elli

Haha! Jag slår vad om en hundring attdu har kortet före mig ;) trots att jag ska sätta igång så fort mitt lämpa kommer.. Och efter den däringa handledarkursen.. Men inte tusan vågar jag köra våran nya bil iaf ;P

2011-06-14 @ 21:09:17
Postat av: IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör

ELLI, hahaha! Men visst var du igång för x antal år sedan? Nej det kan jag verkligen förstå att du inte vill, jag vågar knappt köra den vi har och eran är säkerligen nyare än våran! ^^

2011-06-14 @ 21:25:43
URL: http://ikwallman.blogg.se/
Postat av: Elli

Haha, ja jag va ju det! Jag hade i princip kortet i handen, då jag bara hade ett poäng ifrån på teorin och körningen satt där sen skulle, så bara uppkörningen kvar kan man säga!

Och det är något jag ångrar nu i äldre dar, man va ju ung och dum :( dock så känner jag ingen motivation denna gången heller, men fan, man måste ju ha kortet! Så kan det gå! ;)

2011-06-14 @ 22:32:57
Postat av: IDA - en drömmande TH-tokig blivande frisör

Elli, men herregud?! Var du så jävla nära??

Ja men då verkar det ju bara vara minnet som ska fräschas upp, skönt det i alla fall! :)

2011-06-15 @ 00:33:09
URL: http://ikwallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0