Idag är en såndär typisk "pizzadag"

Är hemma från Tove igen och sitter och chillar. Idag ska jag stå över hög musik, för starkt ljus och allt som har med alkohol att göra... Mår dock mycket bättre nu än tidigare, fick en brustablett hos Tove, det gjorde susen!

Igår kväll så var jag överdrivet trött så jag däckade i Toves säng och vaknade någon timme senare när hon skulle lägga sig bredvid mig. Då pratade vi lite och somnade sen. Bara det, att jag kunde somna om igen sådär, det brukar jag inte kunna men det gick utan problem. Snacka om att vara trött. Så "imorse" när jag masade mig upp så ser jag att jag har svart skit i ansiktet. Typ i pannan, mellan näsan och överläppen, hakan och sådär. Mikkis viker sig av garv och berättar att det är mascara som de kletade dit medan jag SOV!!! Alltså innan jag väcktes av Tove. Och de hade inte bara målat i ansiktet utan även asgarvat i samma rum som jag sov. Hur fan kan man sova så djupt?!




HAHAHHA

Kommentarer
Postat av: busfrö nr 1

HAHAHA, jag har aldrig haft så kul i hela mitt liv tack <3

du sov helt sjukt djupt!

2011-06-12 @ 18:00:43
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: busfrö nr 1,5

Hahah det var fan länge sen jag hade så kul. Helt sjukt att du kunde sova. Vi pratade som man pratar på typ stan, och skrattade ännu högre. HAHAH<3

2011-06-12 @ 23:03:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0