Ica Maxi = kärlek

Vi i min familj har alltid handlat på Ica Maxi sålänge den har funnits här i E-tuna och vi har inte varit ensamma om det. Toves familj delar nämligen det med oss. I början av skolåret och vår vänskap så sprang vi på varandra HELA TIDEN, inne på Ica Maxi. Haha. Ingen av oss visste att den andra skulle dit så det var inget uppgjort eller något sånt. Vi såg varandra en gång, tyckte det var kul, så blev det en andra, tredje, fjäde gång o.s.v. Vi älskar Ica Maxi! Hahaha! Tror till och med att första gången jag träffade hennes mamma var på Maxi. Inbitna Maxiälskare må jag säga.

Så idag träffade vi dem där också. Visste dock att de skulle dit men långt efter att mamma sa att vi skulle handla idag. Så där stod vi, min familj och Tove + hennes mor i en gång och pratade. Vi träffas ALLTID på Maxi, det måste vara vårt place, Tove! :D


Kommentarer
Postat av: Tove Ica Maxi Nilsson

Haha jag älskar att jag nästan blir lite besviken varenda gång jag är på Ica Maxi och INTE ser dig. Det är du, jag och Ica Maxi <3

2011-06-22 @ 21:58:11
URL: http://kotlettkex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0