Ibland överraskar(s) man

Ska snart ge mig iväg för att hämta en jacka hos en klasskompis, glömde den där i torsdags. Har ju inte varit någon panik eftersom det inte varit "jackväder" ^^

Det känns konstigt i mitt ansikte... Har inte varit sminkad på riktigt på tre dagar?! Kan ni fatta?? Till och med människor jag träffar blir förvånade. Både min moster och Toves systrar påpekade att jag inte hade smink på mig. hahah. Fast jag hade bas och ifyllda bryn men inget runt ögonen, något som till och med överraskar mig själv :P När det är varmt och smink kleggar så blir man inte jättemotiverad. Idag mådde jag ju inte så bra heller, då hade jag inte ens bas?! Haha! Det är det negativa med somaren, det är inte sminkets bästa årstid.




okänd källa / tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0