I wanna see the world behind my wall

Fyfan vad det är vaaaarmt!! Jag dör! Lyckligtvis hade jag svarta, långa tights och något skjortliknande på mig, smart Ida, smart! Vi skulle till Djurgården med klassen och resten av vårt arbetslag. Det var som det var, säger ingenting. När Tove och jag var klara där så drog vi till stan igen för att kolla kläder. Hon skulle möta upp sin syster och far på eftermiddagen och shoppa så hon ville ha lite koll på vad som fanns var. Hon testade, var osäker (HAHAHA KappAhl..) och hängde tillbaka. Fast det var väl även tanken eftersom farsan hennes skulle pröjsa senare så ;)

Kom precis hem och är glad över beslutet över att ha tagit bussen. Dör ju som sagt av värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0