I´m stayed because I needed you

God eftermiddag kära blogg ;)

Nu sitter jag och inväntar gästerna. Tårtan blev jättebra efter lite om och men, haha... Fick göra om marängsmeten då jag lade i nötterna tillsammans med den ofärdiga marängsmeten.. Men tillslut så blev det bra! Har inte gjort klart den än med grädde och jordgubbar, är bättre att jag fixar det när T & M har kommit! :)

Jag blir så trött på den gassande solen som får luften att vara äcklig, har ingen som helst inspiration när det kommer till smink, skittrist!! Nu sitter jag med ENBART ifyllda bryn och mascara. Fan vad kul.

Kommentarer
Postat av: Maria

Hahahahaha, du ska inte snacka om tråkig makeup... Jag har typ lördagens mascara/eyeliner liggande under ögonen samt jätteblank hy efter all spf och eftersun. Det kan man kalla kul!

2011-06-28 @ 17:05:20
URL: http://littra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0