GOD MORGON!

Tjenixen!

Igår steg statistiken hur jävla mycket som helst, haha, bara från ingenstans (?) men det var ju kul! Hoppas ni nya kommer tillbaka ;)

Nu har jag precis smällt i mig två nutellamackor och slöläser intervjuen med Martin. Han är den som jag kan minnas som har haft bäst svenska när han svarar på frågor. Bra stavning, punkt, kommatecken, stor bokstav o.s.v. Haha sånt tänker jag på ;) Fast ni måste ju erkänna att såna "små" detaljer gör jävligt mycket när man ska läsa något. Vem vill t.ex. läsa en bok utan bra svenska? Kanske bara är jag men jag klarade inte ens av att läsa Sofi Fahrmans andra bok dels p.g.a. det.. Hehe.

I eftermiddag ska jag upp till mormor med familjen för att fira mors dag i efterskott. Det är ju egentligen mamma som firar henne såklart men vi andra joinar :)


Kommentarer
Postat av: sara

nutella, vad gott!

2011-06-06 @ 11:58:25
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Nöjesportalen

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!



2011-06-06 @ 12:07:28
URL: http://nojesportalen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0