Gjort stan med mormor

Kom precis hem från stan! Det var som vanligt trevligt. Vi lunchade på Ming Palace där vi fick privatlektion i hur man äter med pinnar. Det är inte så lätt som det ser ut..... Fast mamma hajade direkt när han förklarat! Hahaha härlig personal till tusen. Älskar det placet. Maten är fantastisk och personalen är som sagt världens härligaste.

Innan vi gick såg jag ett reklamblad för några event i Eskilstuna... Så ser jag min "favoritartists" namn! hahah jag blev så glad att jag var tvungen att fota. "Mårran - Thorsten Flinck". Hur perfekt? ;)


Kommentarer
Postat av: kariin

sv: haha kanske inbillar mig, men hon gillar inte vissa t.ex som malin haha hon har alltid fått skit från henne! såg dig faktiskt idag i etuna, om det var du? var lite långt bort för att hälsa :)

2011-06-22 @ 15:24:38
URL: http://karinsandell.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0