Frågor till frågesport/tipspromenad

Vi ska ha frågesport/tipspromenad på midsommar här och vi ska skriva sju frågor var! Två random och fem frågor om oss själva. Lite läskigt, hur mycket kan jag om dem egentligen? ;) haha nä men jag är inte så jätteorolig faktiskt, även om vi inte ens känt varandra ett år.. Hur som helst så vet jag inte riktigt vad jag ska ta för frågor. Det var svårare än jag trodde. Jag som skröt så mycket över att jag hade flera frågor i huvudet som jag skulle ta, men sen så tyckte jag inte de var så bra längre. Det ska ju helst vara roligare frågor än "hur gammal var jag när vi köpte Lucaz", hahaha! Kan dock inte skriva vilka frågor jag valt om mig själv men jag har två kvar i alla fall. Ska be familjen om råd ;)

Jag längtar helt otroligt mycket till midsommar!! Känner på mig att den kommer bli BÄST.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0