Forever tonight, forever now

Jag skrev ju igår att jag tillbringade tiden från igår kväll hos Tove med henne och Mikkis. Vi hade som vanligt überkul och mysigt. Det blev att bl.a. titta på The Hills, som tidigare sagt och prata om allt och ingenting i x antal timmar i ett till början kolsvart rum. Ju längre det gick, desto ljusare vart det såklart ^^ Idag såg vi på "Dear John" och jag grät som vanligt (jag gråter ju alltid till filmer så) ;) 
 




Innan Mikkis kom igår kollade vi genom typ historieböcker. Det började med att vi skulle kolla upp en stavning men sen blev vi väldigt inne i det där. Fast jag tycker ju det är intressant med Förintelsen, vilket ena boken dels handlade om. Det var värsta kopierade dokumenten, alltså riktiga dokument från Andra Världskriget och Förintelsen. Mina ögon var utspärrade till tusen, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0