Det här med att (inte) packa

Jag är tidsoptimist. Jag spar allt till sista minuten. Jag vet att jag har saker att göra men pallar sällan göra det frivilligt förrän jag är illa tvungen.

Jag behöver packa till imorgon och dammsuga mitt rum. Har jag gjort något av det? Nej, inte det allra minsta. Däremot har jag fixat klart en av detaljerna till på midsommar men det är för att det är kul. Det är inte kul att varken packa eller städa.. Fast inget slår att packa upp i tråkighet. Det är hemskt. Haha, inför det drar jag mig ett par veckor! Hahaha!

Snart ska jag och mina ord sammarbeta lite, om de vill komma fram. Vet ni? De kom faktiskt igår. Ganska mycket. Då tyckte jag om dem!

Kommentarer
Postat av: maddejanzzon

Frågestund på bloggen! Svarar på allt 100% ärligt!

2011-06-19 @ 16:42:26
URL: http://maddejansson.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0