Dagen med stort jävla D

IDAG FÅR JAG SOMMARLOV! Sjukt härligt! Fast jag har inte fått in det i huvudet än, det känns inte som att jag kommer vara ledig flera veckor!! Det kan vara lite negativt då man inte njuter av det lika mycket för man förstår inte att man befinner där man alltid längtar till! haha!

Om en halvtimme ska jag gå ut och möta upp mormor lite snabbt innan jag går till bussen. Hon ville lämna "examenskuvert", haha, söt som hon är! :)

Jag är helt klar faktiskt, ska eventuellt bättra på sminket lite bara innan jag drar men allt annat är klart! Jag tror John Bauer är först med sin avslutning (eller?), alla andra tror jag slutar imorgon. Vet dock inte hur det är med övriga friskolor men jag har inte hört något annat så jag tror de, precis som de komunala har i morgon! Fast JB brukar vara först så :) Vi skulle ha haft avslutning andra juni eller något sånt egentligen men då de tog bort "stugan" sista veckan och lade den på tisdagar efter skolan så gick vi miste om tidigare lov.... Surt men så kan det vara..

 
Dålig cambild men bättre än inget ;)

Kommer bli dålig uppdatering idag förresten. Klassen ska hem till en tjejs hus och grilla och sådär efter avslutningen!
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0