Att hålla koll på tidsskillnader är inte alltid lätt..

HAHAHA idag gick Tove och Mikkis upp 06.20 (svensk tid) då Tove ställt sitt mobilalarm på 07.20. Problemet var ju bara att mobilen var omslagen på finsk tid. HAHAHA! Tja... Ett gott skratt fick vi oss i alla fall!

Ros med resan:
- Sällskapet
- Barnbordet på buffén
- Jag inte äter godis så jag sparade massa pengar!
- Marve och alla citat bussen fick höra på under vägen hem!

Ris med resan:
- Att jag blev väldigt trött. (Får skylla mig själv ;))
- (fulla) Människor som stinker sprit, äcklig rök, you name it
- Mitt läppstift + läppenna jag köpte.
- Inte många sexys (Läs: typ ingen)

Seriösa tjejer


Kommentarer
Postat av: SEXYFACE

HAHAHA TYCKTE DET VAR AS KUL MED KLOCKAN <3



finfina flickor <3 <3 <3 <3 <3 <3 dhrneidmkaewfjri

2011-06-21 @ 23:19:22
URL: http://kotlettkex.blogg.se/
Postat av: marve

hahah lyckat alltså!

Fan vad snygga vi är! Gillar min hals.. :):)

2011-06-22 @ 00:03:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0